ny blogg blogg blogg.

orkar inte fixa designen utan gjorde en ny blogg:

http://jagleversomjagborde.blogspot.com/

take a look!


let's keep dancing.

hehuhu,
i've got my förbud!

btw! hade tänkt ändra designen på bloggen igen,
denna är inte så foto-vänlig.

menmen skriver mer sen!


we will succed!

hehuhu,
inte mykt att skriva,
FRÖLUNDA segrade idag,
3-1 mot färjestad.
lovely!


det var kul så länge det vara.

tonat håret igen,
BRUNT
så nu är det
brunsvartrött, men lite lilaaktigt.
men får färga om det när jag har fått pengar!
lovely.

btw.
jag är sådär förvirrad igen.


kärleken väntar.

brinn hjärtat, brinn.
du är hoppet i ett IQ-fritt land,
du är drömmarna jag drömmer ibland,
visst känns det som att kärleken väntar?
brinn hjärtat, brinn.


töm ditt rum på tonårstankar nu.

jo men,
bloggen blir inte särskilt uppdaterad känner jag.
jag orkar helt enkelt inte.
visst, jag kan skriva ett par onödiga rader om känslor och bravader.

vi har alla våra problem,
känslor av obehag,
udda par skor,
och en jävla massa klagomål.



det äter upp oss,
vi blir sånna som vi inte är,
så är det jämt, verkligen,
vi ändras och ångrar,
vi känner inte igen oss,
vi ändras för den personen,
vi får ingen andra chans,
så när du väl har en, ta den.
det kan ändå bli så jävla bra!


ut och gååå!

sitter hos JENNY!
vi ska ut och gå!
snyggingen själv! :D



let's go serious!



<3

- peace -


im walking alone.

sitter i infoteket i skolan, weiii.
möööh, väntar på att Jenny ska sluta!

såå, ska hem till Jenny sen! :)
skräckfilm!

- peace -


you scared me to death -

lyckorus!
underbart, helt jävla underbart.

ja, Elina, det är en liten sak som gör mig glad,
so what? jag gillar när småsaker gör mig lycklig! :D

helt jävla lycklig!
:D

------
det är så jag säger det.

- peace -


snö -

snö:
äckligt, ja.

skolkort:
fy, usch och blä

naturvetenskaps plugg:
värre än värst.

usch. huvudvärk har jag med.
håller på att bli försyld, hostar och äcklar mig.
blää.



har en turism-läxa, den står dock inte med på mitt schema,
det enda som står där är:
The Ledgend Of The Seeker

- peace -


sweet dreams,

it's the lullaby of love.

trött, sovmorgon, ska tydligen upp übertidigt ändå...
jaja. jag vill sova snart.
men först: Pensionärsjävlar!
haha klockrent!

planerar helgen lite, elr försöker men det är svårt,
speciellt när föräldrarna sover!

jaja, g'night!
- peace -


just nu -

känns allt riktigt bra.
förvånad. ohja.

behöver bara ett enda sms, då vet jag att allt är rätt.

tack för inget, tack för allt.

precis så som det ska va!

- peace -


and everything just turn around,

like that!
lyckorus! underbart!
helt plötsligt!
<3

"tänk att helvetet kan bli himlen på mindre än 5 minuter"

det blir vad du gör det till!

- Peace -


life's a bitch.

fanhelvetesjävlaidiotskit.
gaaaaah, fan, usch.

måste lugna mig, men jävla idiothelvete.
fan.
jag hatar dig, det har jag gjort i snart ett år.
tack.
det börjar med första, som jag knappt tyckte om.
jävel.
du måste va? den jävla personen jag har fallit för som innihelvete!

men börjar lugna mig nu.. 
HAN fixade det precis lite!

(Elina, det är inte den du tror, det är den som det finns två utav!)


saknade till havs.

slingat klart!
blev udda men är ganska nöjd!
har inga bilder, orkar inte ta heller.

sitter och drogar:
h å k a n h e l l s t r ö m

hade min håkan period i sommras
 med den gjorde tydligen comeback!

nä, nu ska jag få tag i Elina tänkte jag,
ett såntdär, det är skola igen efter lovet prat kanske.. 

- Peace -


sing along.

ny design. ny början.

hela bloggen laggade sönder igår så nu kör på en nystart!
ska säkert fixa lite mer med den men orkar inte nu,

well, ska snart ut och slinga håret (igen) (y)
men fårse hur det blir denna ggn.

that's all folk's!


bloggjävel.

hela bloggen fuckade så fick göra om skiten! (y'
helvete.

-
foreveryouth -